FORENINGSPORTAL Foreninger i Åfjord

Kjerringrokken kulturvernlag

Andre

Kjerringrokken er et kulturvernlag som har til formål å arbeide for kulturvern og museumsaktiviteter i lokalmiljøet. Formålet fremmes gjennom praktiske vernetiltak, forskning og formidling av viten om lokalsamfunnets natur- og kulturhistorie fra gammel tid og fram til våre dager. Enhver som har interesse av å arbeide for disse sakene, kan bli medlem. Medlemskap er gratis.

Måken 4H

Andre

4H Norge er en stor og aktiv organisasjon med over 10 000 medlemmer fordelt på ca. 450 4H-klubber over hele landet. Medlemsalderen er 9-26 år. I 4H får medlemmene mulighet til å utvikle seg selv, og være del av et sosialt fellesskap der alle har omsorg for hverandre. Det stilles ikke spesielle krav for å bli medlem.

Åfjord Blandakor

Musikk og teater

Åfjord Blandakor skal drive opplæring i og utøvelse av sang og musikk. Koret skal være en sosial og positiv arena, med mye musikkglede. Alle som har fylt 18 år kan bli medlemmer. Medlemskapet er gyldig når semesteravgiften er betalt. Semesteravgiften er kr 750.

Åfjord Fotoklubb

Andre

Fotoklubben har møter 1 gang i måneden, unntatt i sommerhalvåret. Vårsesongen avsluttes med en tur i månedskiftet mai/juni. Det settes opp, på første møtet på høsten, en møteplan og liste over hvem som viser bilder på møtene. Vi prøver å ha en uformell tone, og det sosiale aspektet skal heller ikke underslås. Vi har også deltatt på arrangementer og hatt flere bildeutstillinger. Vi ønsker oss også flere medlemmer utover den eksisterende «harde kjerne». Vi har tidligere hatt våre møter på Bakeriet, men nye møter vil skje på Å.

Nyttige lenker

Sosiale media